Selasa, 23 Maret 2021

DigitalFlyer

 DigitalFlyer i poslovne tokene u zajednici, CBT novčiće.

O zajedničkom poslovnom žetonu

Poslovna i marketinška platforma CBT nije samo nešto što će se raditi u budućnosti već produžetak postojeće i rastuće poslovne platforme. CBT nije budući planirani koncept već živa i rastuća infrastruktura zajednice.

 

CBC je osnovan kako bi dalje proširio našu sveobuhvatnu poslovnu platformu koja je DigitalFlyer. Na našu platformu dodajemo vlastitu digitalnu valutu kako biste vi, naš klijent, proširili svoje postojeće poslovanje umanjujući vaše troškove i povećavajući vašu dobit i kapitalne troškove kada postanete član tvrtke i nositelj CBC-a.

 

Registrirani članovi CBC-a imat će vlastiti osigurani Backoffice s dvosmjernom autentifikacijom faktora. Iz Backoffice-a, registrirani članovi će:

Redovito ažurirajte njihove osobne podatke
Kupite CBC pakete
Pratite vlastite preporuke
Pratite njihov rast CBC-a i isplate gotovine
Budite u toku s najnovijim priopćenjima i ažuriranjima

 

Pregled DigitalFlyer-a:

Prvo, važno je razumjeti poslovnu ponudu DigitalFlyer-a kako bismo uvidjeli njegovu vrijednost kao odabranog vozila za početnu ponudu poslovnih kovanica u zajednici. Digitalni marketing je najsnažnija marketinška platforma još u povijesti našeg planeta. Preko pametnih uređaja imamo pristup oko 3,5 milijarde korisnika, što vam omogućava da bilo kome prodate gotovo sve. Trik je u tome da se vi i vaš kupac pronađete jedni druge. Baza digitalnog marketinga omogućuje vam pokretanje ili poticanje posla lakše nego što je to bilo moguće u prošlosti.

 

DigitalFlyer je platforma za poslovanje s kupcem (B2C), kao i platforma za poslovanje s poduzećem (B2B) usredotočena na pružanje usluga malim i srednjim poduzećima, povezujući kupce s odabranim pružateljem usluga ili proizvodom. DigitalFlyer je uspostavljena i rastuća platforma za marketinške i poslovne usluge.

 

Pokrenuli ste posao da biste zaradili više novca. Želite raditi ono u čemu uživate i od toga profitirati. Da biste to učinili, potrebno vam je vrijeme da vam bude na raspolaganju za stvaranje više posla i veće zarade, a ne da trošite vrijeme i veći dio svog proračuna na administraciju, fakturiranje, marketing, društvene medije i web stranice. Stvorili smo, raste i razvija se, alat koji sve to čini za samo 600,00 R $ (40 USD) godišnje. Pridruživanjem našoj mreži i zajednici višestruko umnožavamo vrijednost vaših R600,00 (40 USD). DigitalFlyer nije posrednik, već pokretač i konektor.

 

DigitalFlyer naplaćuje godišnju članarinu za poslovno članstvo u iznosu od R600,00 (40 USD) za sljedeće usluge koje nazivamo poslovnim modulima:
Poslovna i marketinška platforma

Profil vaše tvrtke može se pronaći putem web pretraživanja na našoj web platformi i u aplikaciji.

 

Ostali moduli koji će biti dostupni kao rastući popis zasebnih dodataka vašem direktoriju su:

Jednostavno zapošljavanje na našoj
platformi za osobe koje traže posao i osobe koje traže posao Platforma za outsourcing za određene dobavljače, poput programera
Odjeljak prodaje polovnih automobila Odjeljak o
nekretninama

 

Potpuni modul e-trgovine

Pružamo vam mogućnost integracije s jednim ili sa svim dolje navedenim računima trgovaca na mreži. To vam omogućuje da budete plaćeni bez provizija koje DigitalFlyer naplaćuje za bilo kakvu prodaju. Sve provizije naplatit će se prema ugovoru s odgovarajućim trgovcem platnim prometom. Uvijek ćemo istraživati ​​najpovoljnije pristupnike za plaćanje i nastaviti dodavati više mogućnosti.

Sage Pay (omogućeno) - DigitalFlyer je jedina platforma koja omogućuje integraciju višestrukih Sage Pay računa, što znači da svaki naš član tvrtke može integrirati svoj vlastiti Sage Pay račun u svoj profil DigitalFlyer i biti izravno plaćen.
Chips Money Manager (u pregledu)
K-Merchant (u pregledu)
PayFast (u pregledu)
PayPal (u pregledu)

Modul za upravljanje događajima

Bilo koji član tvrtke ili korisnik može koristiti modul Popis događaja za besplatno navođenje predstojećih događaja. Članovi tvrtke mogu koristiti cjeloviti sustav upravljanja događajima za prodaju ulaznica, dodavanje robe i upravljanje prodajom ulaznica za događaj.

 

Modul rezervacije termina

Svi članovi tvrtke mogu koristiti sustav rezervacija za upravljanje svojim sastancima. Ovaj dodatak dizajniran je za tvrtke koje se temelje na uslugama, poput frizera, masažnih terapeuta, agenata za posredovanje u kućnim radovima ili bilo koje druge usluge koja kupcima rezervira određena vremenska termina. Kupac može rezervirati željeni vremenski termin, pa čak i uplatiti polog ako je potrebno. I kupac i član tvrtke moći će pratiti i mijenjati svoje sastanke.

 

Upravitelj odnosa s kupcima (CRM)

Svi članovi tvrtke moći će upravljati odnosima s kupcima i pratiti status njihove prodaje i potencijalnih kupaca putem CRM modula.

 

Marketing putem e-pošte

Lijevak e-pošte - član tvrtke ima mogućnost stvaranja višestrukih e-mailova i izvršavanje spomenutog lijevka u slobodno vrijeme. Za platformu će biti omogućen POPI Act, a svaki član imat će mogućnost stvaranja vlastitih popisa e-pošte.

 

Modul društvenih medija

Svi članovi tvrtke moći će integrirati glavne platforme društvenih medija u svoju marketinšku strategiju i objavljivati ​​članke, poruke, usluge ili proizvode s centralizirane nadzorne ploče na svim odabranim platformama društvenih medija. Ovaj modul također će moći pratiti uspjeh marketinških kampanja, omogućavajući našim poslovnim članovima da prilagode svoje marketinške kampanje kako bi povećali doseg kupaca.

 

Računovodstveni modul

Svi članovi tvrtke moći će pristupiti osnovnim računovodstvenim funkcijama u našem sustavu. Uključena će biti sposobnost djelovanja i bilježenja sljedećih podataka u letu:

Kotiranje
fakturiranje
Narudžbenice
Slip
Management
Izvještavanje o upravljanju PDV-om Izmirenje
banke

 

Modul upravljanja dionicama

Svi će članovi tvrtke moći upravljati svojim dionicama izravno sa svoje nadzorne ploče. Razine zaliha mogu se prilagoditi automatskim postavljanjem narudžbe i sustavom ranog upozoravanja kada su razine zaliha niske. Ovaj dodatak bit će u potpunosti integriran u modul e-trgovine.

 

Modul ljudskih potencijala

Članovi tvrtke moći će upravljati svim evidencijama zaposlenika sa svoje nadzorne ploče, oglašavati dostupna radna mjesta i objavljivati ​​osnovne zahtjeve posla.

 

Modul upravitelja pravnih ugovora i administracije

Članovi poduzeća imat će potpuno integrirani sustav pravnih datoteka za pohranu, zaštitu i upravljanje svim ugovorima i pravnim savjetima.

Javni korisnici, odnosno kupci, besplatno će imati koristi od sljedećeg:
Prilagođena nadzorna ploča koja nudi funkcije kao što su:

Popis omiljenih Popis
transakcija
Kalendar imenovanja
Personalizirani i obiteljski popis za kupnju (dijeljeni i dostupni s različitih uređaja)
Grafikon planiranja odmora
Personalizirane komunikacijske postavke, poput posebnih ponuda ili obavijesti o mjestima
Dodatak za praćenje i upravljanje bodovima Nagrade

 

Platforma DigitalFlyer prilagodljiva je i neprestano se razvija kako primamo povratne informacije od članova tvrtke i njihovih kupaca. Ovom zajednicom proizvodnje i razmjene odlučili smo povećati sposobnost platforme za stvaranje bogatstva i prilika kako za naše članove, tako i za njihove kupce. Pozivamo vas da nastavite čitati dok vas predstavljamo našem poslovnom novcu u zajednici.

 

Korisničko sučelje i komunikacija

Članovi tvrtke DigitalFlyer upravljat će i administrirati svoje zadatke putem web sučelja dostupnog u svim glavnim web preglednicima. Osnovni zadaci i komunikacija obavljat će se putem sučelja aplikacije.

 

Javna korisnička funkcionalnost bit će dostupna putem weba i sučelja aplikacija. Sučelje aplikacije izgrađeno je na React Nativeu za najbrži rad i integraciju OS-a telefona. Aplikacija je dostupna na iOS i Android trgovinama.

 

Sva komunikacija odvijat će se digitalno, koristeći postove na blogu, putem pozadine člana, što će članove tvrtke i korisnike redovito obavještavati o našim najnovijim vijestima. Naš vlastiti integrirani modul za chat pružit će platformu za podršku u stvarnom vremenu na kojoj možemo brzo odgovoriti na upite članova tvrtke i korisnika. Platforme društvenih medija koristit će se za komuniciranje javnih vijesti i ažuriranja. Cilj svih naših komunikacijskih kanala je maksimiziranje učinkovitosti i minimiziranje troškova za naš poslovni model. Stjecanje stalnih koncerna dodat će daljnji rast tržišne vrijednosti DigitalFlyeru, što će rezultirati povećanom vrijednošću CBC-a, koji je povezan kao trgovačka kovanica između članova tvrtke DigitalFlyer i klijenata.

 

Sažetak

DigitalFlyer je tržišni lider na polju digitalnog marketinga i poslovne podrške. Tim nastoji pružiti vrhunsku uslugu tvrtkama i njihovim klijentima usmjeravanjem procesa povezivanja poslovanja s klijentom i klijenta s poslovanjem. DigitalFlyer nudi i pruža najbolje poslovne partnere za podršku, računovodstvene sustave i usluge podrške. To možemo ponuditi po pristupačnoj cijeni jer već imamo aktivnu i operativnu platformu koja pruža kvalitetu i usmjerena je na količinu.

 

Sada je DigitalFlyer otišao korak dalje uvodeći Business Business Coin i našu početnu ponudu kovanica. Stvorili smo prostor u kojem članovi našeg poslovanja i njihovi kupci mogu stvoriti bogatstvo sudjelujući i trgujući s CBC-ima na našoj postojećoj platformi. Pozivamo vas da sudjelujete u našem CBC ICO-u tijekom našeg 12-mjesečnog ciklusa i ubirete potencijalnu korist od procijenjenog rasta od 3000% na vaš početni ulog ili vrijednost CBC-a na kraju ICO-a. Nadalje, niste mogli samo povećati svoj udio u prekograničnim poslovima upućivanjem kupaca, poslovnih partnera i prijatelja. Naš zajednički cilj je više posla, više dobiti i krajnje stvaranje bogatstva, pretvaranje pojedinačnih poduzeća i jednog čovjeka u samoodržive napredne zajednice.

 

Plan zajedničkih poslovnih tokena

slika

Tim zajedničkog poslovnog tokena

slika

Zaključak
DigitalFlyer je tržišni lider na polju digitalnog marketinga i poslovne podrške. Tim nastoji pružiti vrhunsku uslugu tvrtkama i njihovim klijentima usmjeravanjem procesa povezivanja poslovanja s klijentom i klijenta s poslovanjem. DigitalFlyer nudi i pruža najbolje poslovne partnere za podršku, računovodstvene sustave i usluge podrške. To možemo ponuditi po pristupačnoj cijeni jer već imamo aktivnu i operativnu platformu koja pruža kvalitetu i usmjerena je na količinu.

 

INFORMACIJA:

https://www.communitybusinesstoken.com/#homeToken

https://t.me/cbtico

https://twitter.com/business_token

https://www.communitybusinesstoken.com/files/Community%20Business%20ICO%20V3.0.pdf

https://www.facebook.com/communitybusinesscoin/

https://www.instagram.com/digitalflyersa/

 

AUTOR: Fede Vico

https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2855030

Tidak ada komentar:

Posting Komentar