BEATBIND SLUŽBENA NIT
CHALLENGECHALLENGE
"Čovječanstvo je imalo poljoprivrednu revoluciju, industrijsku revoluciju, a sada i ovu treću, informacijsku revoluciju." AsMasayoshi Son, izvršni direktor @ SoftBank, 2. najbogatija osoba u Japanu
Organiziranje događaja bilo koje veličine ostaje spor i ručan proces s visokim troškovima i preprekama povezivanju
Do kvalitetnih izvođača ili mjesta teško je doći
Nedostatak veza ograničava umjetnike i nove prostore u usponu
Agencije i posrednici su spori, nefleksibilni i skupi
BeatBind platforma
BeatBind je industrija koja je već dugo trebala platforma za organizaciju glazbenih događaja. Razvijamo višestepeno poslovanje, svaka razina stoji jedna iznad druge, kako bismo riješili svako od 4 prevladavajuća problema u industriji:
1. BeatBidder - platforma za povezivanje mjesta, DJ-a, umjetnika i svih ostalih strana uključenih u proces organizacije glazbenih događaja. Povezujemo DJ-e, umjetnike, vlasnike prostora i sve ostale koji su uključeni u proces organizacije glazbenih događaja kako bismo pružili najbolje mogućnosti za sve. Iskorištavajući aukcijske sustave, nastojimo povećati prihod za najtraženije DJ-eve i mjesta, dok sama veličina tržišta smanjuje troškove i smanjuje ulazne barijere za gotovo sve koji sudjeluju u stvaranju glazbenih događaja. BeatBind također ubraja promocije, sponzorstva i outsourcing organizacije događaja među usluge koje se na kraju mogu razmijeniti na platformi.
2. BeatBuy - Ulaznice će biti zadana značajka svakog događaja stvorenog na BeatBind-u, koji će se izravno prodavati i nuditi našoj bazi obožavatelja, masovno smanjujući ulazne barijere. To sprječava skalpiranje ulaznica, krivotvorenje i porast sekundarnih tržišta koja od kreatora događaja ukradu godišnje 8 milijardi dolara. BeatBuy će ukloniti ovaj problem i vratiti taj novac u džepove umjetnika, organizatora i svih tvrtki koje zapravo stvaraju iskustva.
3. BeatX - aplikacija koja obožavateljima daje utjecaj potreban za oblikovanje ujednačenosti koje posjećuju i iskustva orijentirana na događaje poput zabave. Navijači će imati pristup vijestima i bit će angažirani na više načina kako bi pomogli organizatorima da bolje oblikuju same događaje kojima ti isti obožavatelji prisustvuju. Kako bismo osigurali integritet svih transakcija i zaštitili sve strane, planiramo uvesti rigorozni escrow protokol za povrat novca u slučaju neuspjelih transakcija i rješavanje sporova.
4. BeatAI - Pruža projekcije prihoda i drugu heuristiku koja pomaže svim korisnicima platforme da odluče koga će zaposliti, gdje će nastupiti itd. Naša platforma će koristiti strojno učenje za izradu procjena prihoda koji će vam pomoći da opravdate odluke u bilo kojem dijelu organizacije glazbenog događaja postupak. To će uvelike smanjiti rizik i potaknuti još veći rast. Vjerujemo da je ovo samo korak koji industrija mora poduzeti kako bi izašla iz mraka uzrokovanog nedostatkom podataka i donijela bolje odluke.
Crowdfunding za događaje
Mjesta na BeatBind-u imaju priliku unaprijed prodati ulaznice obožavateljima na Platformi i iskoristiti taj kapital za unajmljivanje umjetnika ili pokrivanje ostalih troškova organizacije događaja. Mjesta možda nemaju kapital za podizanje događaja koji planiraju na sljedeću razinu, ali mogu imati vjerne lokalne sljedbenike - a mi im dopuštamo da to iskoriste. Njihov doseg i praćenje dat će mjestima samo novčani poticaj koji im treba. Sustav je takav da štitimo kupce u slučaju da se događaj ne ostvari (navijači vrate novac). Praćenje ugleda i druge sigurnosne mjere pomažu nam da smanjimo rizik za sve strane na minimum. Nedostatak početnog kapitala vodeći je čimbenik zašto se mnoga poduzeća ne podižu ili šire, u glazbi ili bilo gdje drugdje. Uz BeatBuy, imajte crowdsale kad god vam zatreba.
Aplikacija za obožavatelje
Mobilna aplikacija BeatBind pomoći će obožavateljima da prate ono što njihovi omiljeni izvođači i mjesta pripremaju za njih. Odmah će ih privući bilo koja dostupna prodaja ulaznica, događaji ili ažuriranja koja su za njih relevantna. Ali BeatBind nudi mnogo više od puke kupnje ulaznica: moći će pristupiti mnogo većoj vrijednosti u smislu nadmetanja za pristup iza pozornice umjetnicima
Izvođači mogu čak i licitirati suvenire povezane s koncertima za obožavatelje. Postoji i moć biti obožavatelj BeatBinda - imat ćete ekskluzivno pravo glasati za pretkoncert odabira glazbenog programa, pa čak i glasati za smanjenje naknade za izvođača zbog loše izvedbe. Svaki strastveni sudionik koncerta doživio je barem jedno razočaravajuće iskustvo, gdje je pijani pjevač pijano promrmljao jednu pjesmu prije nego što je upao u gomilu i ne poštuje svoje obožavatelje - ali ne i obožavatelje BeatBinda. Naša baza obožavatelja moći će izraziti svoje nezadovoljstvo u ovakvim slučajevima, kroz postupak glasanja koji će izvođaču ostaviti samo djelomičnu nadoknadu ako nije opravdao očekivanja svoje publike. T o je kako obožavatelji mogu u određenoj mjeri odrediti koliko je izvođač plaćen. Sve to donosi puno potencijala za integrirana iskustva tijekom glazbenih događaja. Zamislite da postoji pjesma koju želite čuti na koncertu i da imate sposobnost izraziti svoju volju u trenutku. Za tu pjesmu možete licitirati određeni iznos novca ili POBIJEDITI tokene. Tada će i drugi obožavatelj licitirati više, ali za drugu pjesmu, započinjući natjecanje s vama. Na kraju će DJ na svojoj mobilnoj aplikaciji vidjeti koja je pjesma pobijedila na natječaju - i pustiti je za vas. Dalje, uspostavili ste kontakt s očima s nekim, ali niste mogli razgovarati s njim ili razmijeniti kontakt zbog glasne glazbe ili velike gužve. Moći ćete toj osobi poslati digitalno namigivanje u stvarnom vremenu - ili još bolje, dan poslije proći kroz profile ljudi koji su prisustvovali događaju pomoću BeatBinda i razmijeniti kontakt s onima koje prepoznajete, ali niste mogli ' t pristup na događaju. Uvođenjem integriranih iskustava možemo trajno promijeniti izgled i dojam industrije, omogućavajući ljudima da doživljavaju živu glazbu kao nikada prije.
Korištenje prihoda
ZNAK
KARTA CESTA
Tim
Boško Gašić - osnivač / izvršni direktor
Dale Baeten - suosnivač / glavni direktor
Akash Syed - glavni direktor tehnologije
Doc Ish - glavni direktor za inovacije
Ivica Panić - glavni direktor marketinga
Goran Beko - glavni direktor dizajna
SAVJETNICI
William Scott Boatman - pravni i poslovni savjetnik
Daryl Naidoo - IEO i savjetnik za
blokchain Nebojša Satarić - savjetnik za poslovni razvoj
Programeri
Tapendra shee - Blockchain Arhitekt
Rasel Mahmud - UI / UX Programer
Andrej Romanov - Novac Ponuda Specijalist
Glennbert Ferrer - Voditelj zajednice
Uroš Jovanović - copywriter
Elza Hovhannisyan - Junior marketing stručnjaka
Informacija
https://www.facebook.com/beatbind/
https://www.linkedin.com/company/beatbind
https://www.instagram.com/beatbindgram/
https://t.me/beatbindutilitytoken
Autor
Tidak ada komentar:
Posting Komentar